På bättringsvägen... Jag tror det!

Publicerat: 2010-10-04 kl. 16:27:04
Varit lite dålig på att uppdatera. Har helt enkelt varit inne i en period där jag fått självaste Ior att framstå som ett riktigt litet energiknippe!

Idag är dock första gången på ca två veckor som jag känner att jag är taggad och fylld av ny energi, har dock mina misstankar om vad det kan bero på! :)


Formbild på mina nätta 87,1 kg. En bit kvar att gå ner med andra ord! :)

I övrigt då? Jo poseringsbyxorna är nu beställda och har även lagt en order på lite tävlingsfärg. Så fort det anländer här får jag väl korka upp en flaska för att känna doften, DET om något får igång mig!

De nya reglerna om att förbjuda "kladdiga" färger som tex DreamTan har ju gjort det lite lättare att välja tävlingsfärg.

Som vanligt blir man bättre och bättre på att göra god dietmat med tiden, enda tråkiga är ju att man bara vill ha större och större portioner och inte tvärt-om som det så ironiskt nog alltid blir med tiden! :)


500g kycklingfilé, 1 ägg, stekta grönsaker ihop med vanlig grönsallad... Och såklart en lättkesella med kanel och appear-fun light till efterrätt!

I övrigt inväntar jag ett besked om framtiden som kommer på fredagen, som tar STOR del av mina tankar för tillfället! Vill bara att dagarna ska gå undan så man kan få sitt Ja eller Nej och sen gå vidare med tävlingssatsningen! :)

Men vågen är snäll mot mig för tillfället, så nu är det bara att rida på denna vågen!

Kommentarer, 5 st
Anonym säger:

För att vara diet mat så ser det förjävla gott ut :p

2010-10-04 @ 17:35:14
Emelie säger:

You go giiiirl.. erhm boy! ;D

2010-10-04 @ 17:35:14
URL: http://metrobloggen.se/emelieullberg
Palle Bull säger:

Vågen.. Rida på denna vågen... Na he didn't?!

2010-10-04 @ 20:51:08
Seb säger:

Ska den gode bagaren bli fassa eller vad är det frågan om ? Kör på för allt vad du har! Tredje gången nu på DC. Tänk på vad du sa 2009 på dc ;).

2010-10-05 @ 08:35:35
Anonym säger:

kämpa på grabben, du kan din sak!

2010-10-06 @ 13:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback