Näst dyraste spyan iår?

Publicerat: 2010-10-24 kl. 17:17:13

Hade det inte varit för att födelsedagsfirandet i mars månad slutade med att jag kramade porslinstronen så hade gårdagen ingbringat årets dyraste spya (maten på st markus när jag fyllde år var snäppet dyrare!). Började dock trevligt. Vitlöksbröd till förrätt, 400g plankstek till huvudrätt, sen planerade vi någon efterrätt hemma. Lagom tills vi var hemma slog dock magen revolt och jag låg på alla fyra över toastolen likt en överförfriskad, 15-årig hultsfredsbesökare efter en björn rosenström-spelning. Efter detta däckade jag skönt i sängen...

 
OBS! Inte helt seriös när dessa bilderna togs! :)

De övervägande känslorna idag är väl att man känner lite tomhet och sig lite snopen, man såg ju trots allt fram mot gårdagen väldigt länge. Normalt efter en dag fylld med lite "fusk" så känner jag mig fulladdad och nöjd, idag känns det dock inte riktigt likadant - Trist!

Även om det var min mage som dansade rockring så var det minst lika synd om thilda som också var värd att få spendera en "normal" dag med mig! Men det kommer fler tillfälle! :)

 
Formen i övrigt är väl inte total katasrof så här 6 veckor innan man entrar scenen. Förväntar mig att se ännu bättre ut till helgen. Det är ju trots allt de senaste veckorna som det börjat hända väldigt mycket.

I skrivande stund sitter jag och förbereder mig för att ryggpass. Kommer bli lite i senaste laget med tanke på att det blir tidig morgoncardio imorn innan jag tar mig in till malmö för första dagen på min nya utbildning. Men det kommer nog att gå bra ändå! :)


Kommentarer, 4 st
Jimmy Kjellberg säger:

Tycker lite synd om dig ang din failade ätardag kamrat.. Men men kommer fler dagar! Då fairly nuts stackas i en kärleksfull combo med delibollar ((= Grym jävla form förövrigt.. schygg fifän..

2010-10-24 @ 23:16:54
Per säger:

Alltid illa med dyra spyor :( Gäller att se det positivt; snabbare i form! ;)

2010-10-26 @ 22:50:45
Tobias säger:

Börjar hårdna på riktigt bra. Hur lång är du föresten?



vad blir det för tävling ?



mvh tobias och fortsätt vara den roliga snubbe du verkar vara ! =)

2010-10-27 @ 16:19:10
URL: http://fitnessguru.se/user/767
Tobias säger:

Vart har du tagit vägen =)? inte skrivit på flera dagar nu! uppdatera ! =)



mvh tobias

2010-11-06 @ 11:59:02
URL: http://fitnessguru.se/user/767

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback