Kvällscardio och poseringsträning

Publicerat: 2010-10-17 kl. 22:30:13

Efter många om och men så tog jag mig igenom arbetsdagen trots bara ett fåtal timmars sömn. Ibland känns det som att man bor mitt i ett dåligt avsnitt av Paradise hotel med ständigt spritflöde och "sofistikerade" fester i byggnaden 24/7... Fattas bara att någon dåre ska ha söndagsfest idag (Det är ju trots allt lill-onsdag), men då blire till att leka surkärring och gnälla, det kan jag lova!

Efter arbetet blev det alltså en promenad, den blev något längre än väntat, men det är väl bara bra när det börjar närma sig. Jag har aldrig haft något emot att köra massor av cardio på mina dieter. Men dieten iår ger mig inte utrymme till att köra så mycket av den varan då jag ligger lägre på maten.


Trelleborg by night.. eller vad man kan kalla det :)

Efter promenaden var det till att laga ihop ett kvällsmål deluxe:


Kycklingfile, champinjoner, grönsallad, 1 stekt ägg, 10g äkta majonnäs.
250g lättkesella blandat med appear funlight, vaniljpulver och kanel.
3g omega3.
Proteinfluff á 200g frysta hallon/blåbär, 40g proteinpulver, 1 msk lättkesella och 10g hackade valnötter ovanpå.
...och såklart julmust! :)

Nu ska jag återgå till poseringsträning av de obligatoriska poserna, det märks helt för mycket att det var två år sedan man gjorde detta sist, puh!

Godnatt på er! :)


Kommentarer, 2 st
Per säger:

Du börjar för tidigt med julmusten ju! Sluta läskas! :(

2010-10-19 @ 23:47:35
anne säger:

Julmust is the shiit=)

Jul kan man heller inte få för mycket av! :P

2010-10-22 @ 15:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback