Dags för lite mer uppdateringar nu kanske?

Publicerat: 2010-10-09 kl. 17:28:42

Häromkvällen stod jag med lättkesellan i ena handen, funlight-jordgubb i andra, följt av kanel, följt av vaniljpulver. Under tiden jag blandar ihop allting till en närmast erotisk symbios tänker jag för mig själv "Det här är livet!". Lätt psyksjuk, eller bara hög på livet? - Förmodligen en blandning!

Jag fick positiva besked karriärsmässigt, kan äntligen få sålt min otursförföljda bil (till en person som vet vad han ger sig in på!) och har äntligen fått min Iphone4, vilket innebär att jag kan börja med trevligare blogguppdateringar!

Det enda som inte riktigt sammarbetar just nu är vågen. Jag tycker att formen blir bättre men vågen rör sig alldeles för  lite på rätt håll.

Ligger runt 88 kg fortfarande och har nu anmält mig i +80 decembercupen. Kommer inte köra någon speciell tömning/laddning inför DC och därför lär jag nog inte väga under 80. Inför Luciapokalen helgen efter kommer jag dock göra allt för att pressa ner mig.


Efter morgoncardio 2010-10-07... Med den gamla, nu arkiverade luren! :)


Poseringsbyxor och tävlingsfärgen har kommit! Julius kommer ha en underbar helg i december med att olja in mig!

Träningen går nu hur bra som helst igen. Efter att ha tagit tag i mig själv och satsat på korta och intensiva pass (på riktigt) så kan jag behålla mer glykogen i musklerna och på så sätt inte vara helt utarbetad efter varje pass utan ändå känna mig fräsch och stark tills nästa dag!

Nu väntar en natts arbete, hoppas att alla har en bra och skön helg! :)


Kommentarer, 2 st
Per säger:

Äntligen!

Efterlyser fan mer uppdateringar, du skriver riktigt bra och det är väldigt kul att läsa!

2010-10-10 @ 22:04:12
Fredrik säger:

Tja! Kul blogg! Verkar som du lagt på dig en del sen förra tävlingen, kul! Kanske missat men hur lång är du? //Ullbergs tjockis polare :)

2010-10-11 @ 20:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback