Sista morgonpromenaden á Måndagmorgon!

Publicerat: 2010-11-22 kl. 06:06:42
Då börjar nedräkningen. Varje dag känns så mycket bättre!

Sista cardiopasset kommer att vara på söndagkväll, vilket innebär att varje promenad jag betar av denna veckan blir den sista för den dagen under denna dieten. Det gör det lite lättare att gå upp kl 4:00 varje morgon :)

Fått hem lite nytt kosttillskott som jag ska prova på efter tävlingen, gillade Jack3d från USP Labs så fortsätter prova deras saker:

Förhoppningsvis kan man bli stor och stark på detta! :)

Dagens mattips till alla där ute som inte tänkt olja in sig och ställa sig på scen inom den närmsta tiden:

Toppa med GB's chokladkross! :)

Nu blir det jobb i statligt tecken, hoppas alla får en härlig måndag, det tänkte jag minsann ha!

Kommentarer, 2 st
Tobi-Wan Kenobi säger:

Gah, jag åt en sån igår. Dieten åt skogen. skogen i tell you.

2010-11-22 @ 07:56:17
URL: http://biased.webblogg.se/
Anonym säger:

Kollade lite bilder på formen, det ser grymt bra ut! Lycka till!

2010-11-22 @ 09:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback