"Jag ville bara sparka dig din äckliga jävel!"

Publicerat: 2010-06-16 kl. 20:50:11

Ja att måla om i lägenheten kan väcka de varmaste av känslor... "Jag vill bara strypa dig!" och "Jag ville bara sparka dig din äckliga jävel!" var kommentarer som skickades genom rummet.. Kärlek är en wonderful thing!

Men vi kom igenom det efter många om och men och det blev helt okej!

I extreme home makover-fasonernas tecken fick träningen prioriteras bort under gårdagen (mest av den anledningen att hönan här hemma hade strypt mig med maskeringstejpen om jag ställt mig i dörren och sagt "Jag drar och tränar nu älskling!"). Så fick ta igen det under dagen istället.  Visserligen lyckades jag charma till mig en trip in till GymGrosissten i Malmö för lite nödvändig lagerpåfyllning. Kör just nu på MyoFusion från Gaspari och det slinker ner mycket BCAA (Xpress, från Olimp).

Blev ett axelpass med Sofia - En tjej på gymmet med fitnessambitioner.
3x Militärpress i smith (utan ryggstöd)
3x Militärpress bakom nacken i smith (utan ryggstöd)
3x Axelrodd
3x Axelflyes
3x Hantellyft framåt
3x Shrugs
Ett sådär lagom pass, jag har ju en tendens till att köra betydligt fler set per träning i normala fall.
Kul att träna med personer som har lätt att ta åt sig av det man säger och tipsar om!

Nu blir det en lugn kväll framför VM.. Tänker inte göra alltför många knop, jag har ju trots allt sett flickvännen måla om i lägenheten nu i två dagar - Sånt tar på krafterna ska ni veta!

En portion ris och tonfisk xpress nu sen är mage och muskel i total harmoni! :)

Förresten, har en grym Vuvuzela-app till iPhonen nu som kommer göra succé på jobb!

...och förresten, jag må vara blekfet och osmidig, men hur i hela fridens namn kan man spräcka ett par gaspbyxor på detta sätt?! Uppenbarligen inte gjorda för målning.


Kommentarer, 3 st
tobias säger:

Roligt att du starta blogga igen har följt din förra ett bra tag.



Kör på.



mvh tobbe

2010-06-24 @ 14:26:24
URL: http://futurefitness.blogg.se/
Gustaf säger:

Äntligen!

Du skriver väldigt underhållande Jonas! Precis min smak.

GL, kommer följas!

2010-06-25 @ 09:53:58
URL: http://GustafOllas.se
tobias säger:

Kom igen nu och uppdatera =) var för länge sedan nu! Du har ju några trogna följare glöm inte oss =)



mvh

2010-07-06 @ 20:26:01
URL: http://futurefitness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback