Multitasking at it's best!

Publicerat: 2010-12-20 kl. 21:07:12
Sitter i skrivande stund på motionscykeln på gymmet och skriver detta blogginlägget. Det gäller att multitaska för att ha tid med viktiga saker, såsom att baka scones, förbanna allt och alla över snön som fördvårar precis allt och såklart att träna!

Jag har nu haft ännu en helg (sön-mån) där jag inte lyckats vila speciellt mycket. Igår gick jag upp vid 6.00 för att baka scones åt hon den där som brukar sova i min säng innan hon skulle jobba och idag var det tvättid innan fan själv vaknat!

Träningen gick dock super, vilket annars vore väldigt märkligt då jag just nu har ett högre kolhydratintag än vad samtliga deltagare på delicatos firmafest får i sig!

Mitt upplägg vad gäller pre- och postworkout är för nuvarande:

60 min innan:
40g Fairing Complete Protein III


30-40 min innan:
1 dosering Fairing Rage Nitro


Under passet:
1* dosering Fairing Fury


Direkt efter passet:
50g Fairing Complete Protein III
50g Vitargo


Vid hemkomst:
Middag utan hämningar!

*Kan variera uppåt beroende på hur långt/tufft passet blir.


Typ så här man känner sig efter lite Rage Nitro!

Dagens pass blev:
5min rodd

4x chins
2x hantelrodd
3x Skivstångsrodd i smith (90 graders lutning på överkroppen) med handflatorna framåt.
2x enligt ovan men med handflatorna inåt, "yatesrows".
4x latsdrag
4x Reverse pecdec

1x Myo-Reps Skivstångscurl:
10 + 4 + 3 + 3 + 3 + 2
3x Hantelcurl
3x Hammercurl med rep.

25 min intervallöpning
5 min rodd
25 min lågintensiv cykel

Ikväll blir det en kort stunds ta-det-lugnt-för-du-börjar-bli-jävligt-gammal-och-sliten-jonas-tid innan man unnar sig några timmars sömn inför morgondagens jobb! Hoppas alla haft en bra dag! Vi hörs säkerligen imorgon!

Kommentarer, 2 st
Jenny Pariola säger:

Jisses, så länge du måste ha varit i gymmet idag...

2010-12-20 @ 21:50:26
URL: http://jennypariola.blogg.se/
Emelie säger:

Hoppas du unnar dig lite mat också ;)

2010-12-21 @ 09:08:23
URL: http://metrobloggen.se/emelieulllberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback