Mission accomplished!

Publicerat: 2010-12-02 kl. 00:10:04

Har mått något bättre idag, som tur är, annars vet jag inte vad jag gjort... Det blir vila imorn också för att jag inte ska gå under helt! Tur att detta bara pågår några dagar till. Livskvalitet är ett ord jag normalt lever efter, men som jag nu längre knappt kan stava till... lics.. liks.. äh, Liiivskvalitet var det ju!

Cravingsen håller i.. och efter flera dagars uteblivna pepparkaksrullar så satt jag i en smskonversation med min gode vän Julius och beklagade mig. Det hela slutade med att vi körde iväg en runda med det enda uppdraget att hitta dessa godbitarna! Jag: "Vi kan inte vara så störda att vi ger oss ut i ovädret bara för det här?" Julius: "Säger vem fan då?!" och vips så var vi på ICA Maxi, där de stod uppradade, inbjudande på ett nästan erotiskt sätt! (Svar ja, jag har dietat för länge!)


Aldrig ens smakat dem, men som sagt, jag var tvungen att ha dem!

I övrigt så kan jag väl anse mig själv vara förberedd för the afterlife nu. Kylen är fylld av härliga råvaror, frysen likaså. Det har även lämnats utrymme för en del andra godsaker som man inte klarar sig utan:


En inte helt för tragisk syn om du frågar mig! Kanske någon glassort ni saknar? Kom med förslag så är risken (eller chansen?) stor att de dyker upp i frysen de med!

Men än är vi inte där... Först är det några dagar med uteblivna kolhydrater som hägrar, då jag inte kommer börja fylla föräns efter invägningen på fredagkväll, då i form av potatis och lax. Det jag ser fram mot mest är att jag ska få unna mig några riskakor med nutella på efter förbedömningen - Can't wait!


Kommentarer, 2 st
Jeanette säger:

Fish food - den saknar du ju ;) GODAST!

2010-12-02 @ 14:37:53
URL: http://www.metrobloggen.se/vince
Sibbe. säger:

Maxi har allt, gött.

Dock så är dom inte allt för goda dom där rullarna.

Fast efter din diet smakar väl det mesta sånt som himmeln själv på silverfat. :) Lycka till nu!

2010-12-02 @ 20:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback