Likt en gasell över savannen...

Publicerat: 2010-12-14 kl. 22:43:24
...vore väl den raka motsatsen till hur jag är för tillfället!



Har påbörjat Operation Fitness 2011 i form av rodd, chins, dips, löpträning, skötsam kost (bortsett från mina hemmagjorda scones till gröten på morgonen) och hård träning.


1 dl grahamsmjöl, 3 dl vetemjöl, 2 msk bakpulver, 2 dl filmjölk 3%ig, 2 tsk salt, 50g smör, samt russin, kanel och pepparkakskrydda efter känsla. Blanda ihop allt, forma bullar (ca 3 st) och in i ugnen i 10 min på 250 grader i mitten av ugnen. Voila!

Löpträningen har gått förvånansvärt bra, som gammal elitfotbollspelare (nåja, P-15-laget i inavlade trakterna Gislöv räknas väl som semi-elitfotboll kanske?) även om tankar och även uttryck som "Fyfan i helvete..", "Åh din brinnandes jävel" och "Gudars skymning!" flög genom luften under premiärlöpningen i svinkalla skåne...

Även rodden går bra, med tanke på att jag är helt grön bakom spakarna. Känslan av att pumpen är på väg att hoppa ur kroppen och springa in på OBS stormarknad för att köpa en limpa John Silver utan filter är väl något man får räkna med så här i början av rodd-karriären...

Fairings nya produkter.. Mina babies för tillfället!



Fury är väl den produkten som är svårast att utvärdera efter bara två dagar, men det jag reagerade direkt på var hur lättdrucken den var. Jag har kört en del andra intra workout-produkter tidigare, såsom Xtend och BCAA xplode som vänt sig i magen på mig vid tunga träningspass och efter en tids bruk mår man illa bara av lukten av dessa produkter då det till slut blir som att kroppen vet att halvvägs igenom passet så kommer magen börja dansa rockring, detta hände dock inte med Furyn utan den smakade väldigt friskt och var som sagt väldigt lättdrucken.

Ragen var också positivt överaskande. Tanken bakom denna versionen är ju "extra allt" så jag var lite orolig över att magen skulle reagera på den här. Produkter som crack, no-xplode, shotgun etc (kan fortsätta) har en tendens att placera mig på toaletten efter varje intag. Så trots styrkan i nya Rage kände jag mig ändå lätt i kroppen med extra fokus och har fått en riktigt bra pump, men som sagt så är det kanske lite tidigt att utvärdera denna...

Så, initialt är mina intryck av dessa produkter väldigt goda och jag rekommenderar absolut er till att testa!

GymGrossisten är väl de som roffat åt sig hela första batchen av fury och rage nitro, så vill ni åt dessa via nätet är det nog där ni ska börja leta!

Kommentarer, 2 st
Dennis säger:

Testa med ett ägg i scones-degen också, gör susen! :)

2010-12-15 @ 00:17:02
Anonym säger:

Du ser ganska lång ut! Hur lång är du ?

2010-12-16 @ 15:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback