Invägning: Check!

Publicerat: 2010-12-03 kl. 21:13:21
Då vart invägningen avklarad. Efter timmar på stående fot (bokstavligt talat) hemma hos Julius där jag blivit målad likt en kyckling som vägrade ta åt sig av marinaden, så kunde jag till slut dra på mig mina uppskattningsvis 43 lager kläder för att sätta mig i bilen mot Lund och invägning.

Vikt: 78,5 kg.

Vilket innebär att jag lyckats pressa ner mig från +80 till -80, kul!

Efter invägningen åt jag en av mina matlådor omedelbums under tiden jag tittade på när övriga deltagare vägde in sig... 100g lax och 400g potatis. Mums!

En liten sneakpeak på formen från dagens målande kanske?

Inga carbs, men eftersom jag lyckades hålla mig varm så vart jag åtminstone något vaskulär. Något jag vill få fram även under morgondagen... Det blir det stora projektet: Kroppstemperatur!

Ca 20 minuter till nästa mål mat och jag längtar... Efter det blir det horisontalläge i Julius soffa till en film, och kanske lite sömn, innan nästa mål mat två timmar senare. Efter det sätter jag tofflorna för dagen och tar mig till John Blunds land för några timmar innan avfärden mot tävlingen hägrar 05.50 imorgonbitti... Tävlingsnerverna har börjat infinna sig på allvar, wish me luck!

Hoppas vi ses om sisådär 12 timmar.

Sist men inte minst: Desi som la färgen på mig... frågan är om det är detta som kallas ett riktigt skitjobb? ;)


Kommentarer, 3 st
Jenny Pariola säger:

Good luck!

2010-12-03 @ 22:31:26
URL: http://jennypariola.blogg.se/
Tony säger:

Ser mycket lovande ut, lycka till nu!

2010-12-04 @ 11:32:02
Steph säger:

Att pensla på en snygg killes rumpa är inte alltid det sämsta!

2010-12-05 @ 13:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback