Dags att torka!

Publicerat: 2010-12-03 kl. 00:30:48

Nu har jag i skrivande stund slutat dricka helt och hållet och väntar därför på att man nu ska komma i toppform!


Liten smygtitt på formen innan vätskan börjar rinna av mig! (Förhoppningsvis!)

På spisen står sista kastrullen med potatis och koker i väntan på att ätas imorgonkväll efter invägningen. Vilket innebär att jag, vid nästa mål mat, har fastat i ca 30 timmar, så jag lär vara gaaanska hungrig!

Kroppen är nu också babylén, men det på en bekostnad till diverse skärsår.. Hur gör ni kvinnor varje dag!? Men, vill man vara fin så måste man ju helt enkelt lida pin sägs det! Kommer svida fint imorgon när protanen tränger in i såren!

Tanken är att Julius ska hämta mig vid 8.30-snåret, varpå byggarbilen fortsätter bort mot Desi som också ska delta i mitt Entourage över helgen. Efter det är det hem till Julius där massor med färg ska läggas, body ska lusläsas och xbox ska spelas! Det kommer bli en lång dag men förhoppningsvis fylld av skratt och en bra färg på min kropp till slut!

Vi vill bli färdiga med färgen i god tid så vi även har just gott om tid att ta oss in till lund, med tanke på vädret. Det sista man vill är ju att behöva stressa dagen innan tävling...

Annars så här i jul- och fitnessfestivaltider så har jag spånat lite på vad jag är ute efter, listan blir bara längre och längre.. är det någon som mot förmodan tänker ge mig en julklapp iår så har ni här tips från coachen!

1

A must-have! Dock svår att få tag på då den ännu inte lanserats på riktigt i Sverige. Jag lyckades knipa åt mig några burkar från Benjamin på Gymgrossisten i Malmö och blev förälskad! Kolhydratkälla som inte huvudsakligen är från malto/dextro i kosttillskott välkomnas varmt av undertecknad! Ge mig denna, tomten.. Jag har varit snäll iår!

2

Har alltid varit en fan av Olimp's produkter och när offseason närmar sig så passar väl inget bättre än att prova på deras nya gainer? Kan mycket väl bli en eller två såna här på FF10!

3

Det ultimata mellanmålsproteinet! Härlig mix av vassle och kaseinprotein och väljer man dessutom smaken 'Double Chocolate' så är man hemma på alla plan! Bland det godaste proteinet på marknaden.

4

Det perfekta fluffproteinet! Ja, som ni flesta märkt så har ju Andy smittat mig med fluffberoendet och efter att ha testat ett tiotal olika proteinpulver så kan jag säga att 100% Whey Protein Professional från Scitec är fullkomligt överlägset både i konsistens och smak. Smakerna 'Strawberry White chocolate' och 'Vanilla Very Berry' dominerar!

5

Sist och faktiskt också minst: Swebar Pepparkaka! I mina ögon den helt klart godaste proteinbaren vi kan få tag på och med ett helt okej näringsinnehåll! För er som inte testat - GÖR DET!

Även om det säkert inte ligger i någons planer att lämna en av dessa klappar under min gran iår så har jag kanske influerat till andras julinköp? God Jul på er och jag hoppas vi ses i Lund på Decembercupen 2010 på lördag!


Kommentarer, 2 st
Fia säger:

Wow vilken kropp!! Du kommer gå långt i tävlingarna!



Funderar på, när du ska göra dig av med vätska i kroppen, är inte vätskedrivande läkemedel en riktigt bra grej då? Ex Furix eller Furosemid i tablettform.



/Fia

2010-12-03 @ 08:02:40
Jenny Pariola säger:

Jag håller tummarna!

2010-12-03 @ 11:10:53
URL: http://jennypariola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback