Chelsea, din lilla glädjeflicka!

Publicerat: 2010-12-30 kl. 08:48:03

Inspirerad av Akos slakt av träningsmetoden Chelsea bestämde jag mig först och främst till att försöka på egen hand, sedan låta Mathilda ge sig på det, med blandade resultat!

Chelsea:
Det går ut på att du under en minut ska klara av 5 chins, 10 armhävningar, 15 squats. Direkt när nästa minut börjar ska du göra samma sak igen. Så på 30 minuter ska du ha gjort 30 "varv".

Resultatet av mitt försök:
Julmat, förbanna denna julmat! Jag lyckades med 15 stolta varv, varpå ljumsken ville sätta tofflorna, högra latsen skrek och andningen var som hos en överviktig astmatiker i ett överbefolkat 70-tals rökrum... Som ett slag i ansiktet, med andra ord. Det blir ett nytt försök i dagarna, när ryggen känner sig redo igen!

Min tanke blir ju såklart att "Detta måste jag låta hönan testa, bloggmaterial deluxe!" och efter en kort övertalningsprocess på väg till gymmet gick hon med på det. Resultatet ser ni här nedan... njut...


Som synes vill jag att hon ska klara av detta!

"Får jag lov att göra min egen träning nu?" sa hon och smög sig bort mot arsle-maskinerna, men dock inte utan att ha skickat ett klart budskap ut i fitnessverige: There's a new sherif in town!

Kommentarer, 2 st
Jenny Pariola säger:

men gud, stackars henne...

Kan väl börja lite nätt?

2010-12-30 @ 19:16:27
URL: http://jennypariola.blogg.se/
Anonym säger:

Provat bmr duzixon. Mest för att det fanns en blandning av zink i osv. Verkade funka. hade jävligt fel. Binais vill nog bara tjäna pengar precis som alla andra...

2010-12-31 @ 00:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback