Val av trosor... Hur gör ni kvinnor varje morgon?!

Publicerat: 2010-08-27 kl. 08:58:10
Vi kan väl följa allmänhetens ordval och kalla det string, trosor, y-front, speedos eller jävligt-tighta-speedos.. Jag väljer dock att kalla det för poseringsbyxor, sen kan ni kalla mig hur gammalmodig ni vill! Ja ni hörde mig!

Nu har jag kört på klassiska svarta de senaste åren så tänkte att det var dags att ta Kissie vid hornen och bli lite mer flashig. Färg: Here i come!

Överväger ett par blåa iår, eftersom, som fab5-killarna hade sagt, "Sooo brings out the blue from your eyes!".


OBS! Mannen på bilden har inget med mina sexuella preferenser att göra!

Ni får gärna komma med förslag på vilken färg ni vill se mig och mina ädlare delar i! (Ni från jobb, ja typ Mange och PP som alltid sitter här och läser kan ju lika bra skippa de rosa förslagen!) Det är lätt hänt att någon råkar urinera i era skåp på jobb!

Det är ju tydligen nya regler vad gäller tävlingsfärg nu, så numera är alltså inte "kladdiga" färger som dreamtan och dylikt tillåtet. Nu är det torra färger som ProTan som gäller hela vägen. Ska bli intressant på SM nu den 4e i säffle på hur det kommer se ut... Framförallt vill jag se hur de kör tester på om man har godkänd färg eller inte. "Nu ser du till att ger mig en stor bamsekram här, får jag färg på domarkostymen så är du diskvalificerad!"

Kommentarer, 5 st
Palle Bull säger:

Jag såg ett par elefantkalsonger med snabel på kasken... Tanken på dig i dem poserandes till låten Küssen verboten av die Prinzen skulle kunna få en Steen att vika sig av skratt! (ordskämtsvarning)

Annars tror jag att blått skulle vara en bra färg. Palle

2010-08-27 @ 19:40:06
linda the one and only säger:

vadå:O jag tänkte oxå säga rosa :(

2010-08-27 @ 22:06:28
Emelie säger:

En mörkare blå tycker jag är snyggare, eller en mörkgrå.

2010-08-28 @ 08:37:29
URL: http://metrobloggen.se/emelieullberg
julia säger:

jag röstar på elfantsnabeln!!

2010-08-30 @ 14:36:24
Emelie säger:

Ojdå spännande :P Du skulle hälsat på mig. Tror dock jag vet vem du är nu när jag tänker efter. Hade du någon slags halsduk på dig?

Dc blire för min del :D BF är för fjolligt för mig ;) Du ska köra byggning I guess

2010-09-06 @ 07:45:51
URL: http://metrobloggen.se/emelieullberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback