Mysdag på jobb, följt av mysdag hemma...

Publicerat: 2010-08-22 kl. 23:09:24

Blev vilodag idag då jag jobbade sent, vilket gav mig tid till att handla och förbereda nya matlådor. Samt lite extra tid att pimpla Coca Zero och kaffe!

Vikten har legat på 89,5 nu i två dagar och har de senaste tre veckorna gått ner ett kg i veckan i snitt.


17 weeks out, 10 kg till som ska bort!

Viktmässigt går träningen jättebra. Har hållt vikterna änsålänge och trivs bra med att köra vad Dr. Andy ordinerat: Lågreps, intensivt och glamouröst... Nåja, de där sista har jag själv lagt till.

Vilodagar som är framtvingade pga andra omständigheter (som tex jobb) är aldrig lika sköna som de man unnar sig själv efter lång tids slit. Däremot inbringar det en känsla av att "Jag håller tillbaka idag, för att komma tillbaka starkare imorn!"... Can I get an amen!?

För att avsluta dagens korta inlägg citerar jag en madame i 50 års-åldern angående mina måltider jag äter under min PF-diet: "Det är omöjligt att gå ner i vikt när man äter så mycket mat!" Ja vi får väl se! :)


Kommentarer, 4 st
Henke säger:

precis vad mina kärringar på jobb säger :)

2010-08-23 @ 01:08:00
Palle Bull säger:

You've got my amen! Formen ser bra ut redan nu enligt min mening!

2010-08-23 @ 10:58:55
Niklas Svensson säger:

Hade velat se en high-resolution bild not gay :)

2010-08-23 @ 22:02:09
Anonym säger:

Bra jobbat mannen.



Nä, du kan aldrig gå ner på sådär mycket mat. Fan dags att sänka dig lite tror jag :D

2010-08-24 @ 09:45:47
URL: http://www.andreazengstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback