Då kör vi!

Publicerat: 2010-08-04 kl. 22:39:55

Såja, då var det äntligen igång!

Det jag, och några av er läsare, har väntat på så har nu min diet börjat och tillika bloggandet. Jag hoppas att många av mina gamla läsare hittar in här igen efter mina uppehåll.

Har i skrivande stund precis avklarat min fjärde dietdag och det har aldrig känts så bra som det gör den här gången. Mycket tack vare Andreaz Engström som hjälper mig på ett grymt bra sätt!

Utgångsläget är väl helt okej. Börjar på 93 i relativt bra form, vilket innebär att en viktnedgång på minst 13kg är att vänta... Visserligen är väl allt under kroppsfettsnivån av en isbjörn ansett som bra när man varit från scenen i två år?


Discobild tagen två veckor innan dietstarten.

Har ju bytat gym och sponsor sedan förra tävlingssejouren så ser fram mot att få dela resan mot scenen med alla nya människor på Sports club Oasen. För vad är det värt att genomgå en lång diet om man inte har folk att muttra mot på gymmet och jämnt och ständigt glömma bort var man ställt sin shaker... Tom på kolhydrater någon? :)


Så här kan kvällsmålet se ut.

Jag kommer alltså iår att köra på periodisk fasta, något ni som följer Andreaz kanske misstänkte att jag skulle göra. Med andra ord äter jag bara två måltider om dagen varav en på lunchen (vid 12.00-13.00) och nästa mål efter träning (runt 19.00). Något som de första dagarna fungerat förvånansvärt bra. Lite kämpigt att få ner all mat efter ett tungt pass när magen dansar rockring dock!

Så hoppas jag kan intressera er med min blogg ännu en diet! Hörs snart igen! :)

Avslutar med ett litet citat från min varma höna Mathilda: "Nykära människor... det är det äckligaste som finns!"

/Fitnesskillen som leker bodybuildare



Just nu en riktig missbrukare av denna fantastiska produkt!

 


Kommentarer, 1 st
Desi säger:

Det var fanimej på tiden att korvfingrarna hittade tangentbordet igen!!!

2010-08-10 @ 17:06:50
URL: http://www.fitnessdesi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback